آموزش ورود به هاست

آموزش ورود به هاست سی پنل
توسط

در اولین اموزش از این سایت در خدمت شما هستیم و قصد داریم در این مقاله به شما بیاموزیم که چگونه بتوانید در هاست خود وارد شوید ( فرقی نمیکند که دایرکت ادمین باشد یا سی پنل ) ما در آموزش ورود به هاست به شما ، نحوه ورود به هر دو پنل را می اموزیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش ورود به سی پنل

اگر به تازگی هاست cPanel تهیه کرده اید و نمیدانید که چطور میتوانید به کنترل پنل سی پنل هاست خود دسترسی پیدا کنید ، پس با ما تا ادامه این اموزش همراه باشید.

روش اول : استفاده از آی پی جهت ورود به سی پنل 

این روش برای مواقعی مناسب میباشد که دی ان اس های هاست جدید شما ست نشده باشد و فقط میتوانید از طریق آیپی هاست خود وارد کنترل پنل شوید که در این صورت باید نام آی پی خود را از شرکتی که از آن هاست تهیه کردید دریافت نموده که عموما به صورت ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. آیپی دریافتی شما به صورت زیر میباشد که در انتهای آن 2082 یا 2083 بسته به نوع هاست و پنلتان خواهد بود:

5.5.5.5:2082

6.6.6.6:2083

برای ورود به هاست خود ، نام آیپی خود را با 5.5.5.5 یا 6.6.6.6. میبایست جایگزین نمایید.

روش دوم : ورود با استفاده از نام دامنه

همانطور که در بالا به ان اشاره کردیم استفاده از این روش منوط به ست شدن کامل دامنه با دی ان اس های هاست شما میباشد که در این صورت میتوانید از طریق آدرس های زیر وارد هاست خود شوید.

test.ir:2082

test.ir:2083

test.ir/cpanel

توجه داشته باشید که در ادرس های بالا باید test.ir را با آدرس دامنه ی خود جایگزین کنید.

بعد از این که از طریق روش های زیر وارد هاست خود شدید ، صفحه ای مطابق با عکس زیر برای شما باز میشود که باید رمز و پسورد دریافتی خود از سرویس میزبانی وبتان را در این کادر وارد نمایید.

آموزش ورود به هاست سی پنل

آموزش ورود به دایرکت ادمین

اگر هاست شما از سرویس دایرکت ادمین بهره میبرد و نمیدانید که چگونه وارد هاست خود شوید با ما در این آموزش ورود به هاست همراه باشید.

روش اول : استفاده از آی پی جهت ورود به دایرکت ادمین

ورود به دایرکت ادمین از طریق پورت 2222 صورت میگیرد که میبایست در اخر ادرس آی پی قرار بدهید که به صورت زیر میباشد:

7.7.7.7:2222

7.7.7.7/config

توجه داشته باشید که باید آی پی دریافتی خود را با 7.7.7.7 جایگزین نمایید.( آیپی هاست شما بعد از خرید توسط سرویس میزبانی از طریق ایمیل برای شما ارسال میگردد)

روش دوم : ورود با دامنه

مانند ورود به سی پنل نیز برای ورود به دایرکت ادمین میبایست در این روش به اخر ادرس دامنه خودتون پورت و یا ادرس پیش فرض را وارد نمایید که به صورت زیر خواهد شد:

test.ir:2222

test.ir/config

در اخر بعد از انتخاب یکی از مراحل بالا برای ورود به Directadmin صفحه ای مطابق با عکس زیر برای شما باز میشود که باید رمز و پسورد دریافتی خود از سرویس میزبانی وبتان را در این کادر وارد نمایید.

آموزش ورود به هاست دایرکت ادمین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *